poniedziałek, 5 lutego 2018

Światowy dzień przyjaźni

Witam was moi kochani w związku z tym,że wczoraj obchodziliśmy światowy dzień przyjaźni ,to dlatego postanowiłam wam opowiedzieć moją historię przyjaźni z moją przyjaciółką Kamilą z którą znamy się od małego więc sporo czasu już mineło.
Ale zacznijmy od początku nasza historia zaczyna się dokładnie od czasów szkolnych czyli zerówki  trafiłyśmy do jednej klasy , lubiłyśmy się razem bawić,rysować  jednakże jako małe dzieci nie zdawałyśmy sobie sprawy z tego jak potoczą się nasze losy ,byłyśmy razem w klasie przez 4 lata potem gdy ja poszłam na nauczanie indywidualne przez brak warunków w szkole  nasze relację się trochę zagubiły,ale gdy w gimnazium znów się spotkałyśmy nasze relacje wróciły i choć już nie chodziłyśmy to tej samej klasy równie dobrze nam się rozmawiało, potrafiłyśmy się nawet porozumieć bez słów :),gdy skończyłyśmy gimnazjum każda z nas poszła inną drogą ale to nie oznaczało koniec naszej przyjaźni to dopiero był początek tego co w życiu mnie spotkało dotych czas ja i Kamila spotykamy się rozmawiamy opowiadamy sobie nasze przeżycia wspominamy te wszystkie lata dzieciństwa które przerzyłyśmy razem czuję że ta przyjaź będzie trwać na wieki dla mnie było to na początku nie do uwierzenia że zostanę zaakceptowana przez zdrowe osoby i ,że będzie mi dane stworzyć przyjaź z osobą sprawną .Wiele zawdzięczam właśnie jej bo gdy miałam chwile słabości i zwątpienia we własne siły  ona zawsze była przy mnie zawsze mnie wspierała w trudnych sytuacjach i powtarzała ,że wszystko będzie dobrze że po mimo przeciwności losu uda mi się pokonać wszystkie przeszkody ,i wiecie co miała rację bo w życiu najważniejsze jest walczyć o swoje marzenia i dążyć do celu nie poddając się po mimo to jacy jesteśmy możemy osiągnąć więcej niż wam się wydaje czasem wystarczy mieć przy sobie poprosu taką osobę jaką ona jest właśnie dla mnie, zdarza się czasem że występują pomiędzy nami drobne sprzeczki ale podobno nie ma ludzi idealnych więc najważniejsze jest to żeby po kłutni umieć się pogodzić. Czasem wybaczyć czasem przyznać się do błędu i na tym polega życię by umieć żyć w zgodzie nie tylko z samym sobą lecz i innymi ,bo po każdej burzy wychodzi słońce :) wiem że zawsze mogę na nią liczycz wygadać się ,poradzić czy choćby poprostu porozmawiać ona też zawsze może liczyć na moje wspracie . Mieć kogoś takiego jak ona jest czym najlepszym co mogło mnie w życiu spotkać .Wiem również to że bedziesz to czytała dziękuję ci że jesteś dałaś mi wiele sił i nadzieji na lepsze jutro odmieniłaś moje życie na zawszę mam nadzieję że nasza przyjaźń przezywycięży wszystko i będzie trwała na wieki .Poniżej zamieszczam kilka naszych wspólnych zdjęć .
                                                     Pozdrawiam wasza kinia ❤❤❤           

Hello, my beloved, because yesterday we celebrated the world day of friendship, that's why I decided to tell you my friendship story with my friend Kamila, who we know each other from a small, so it's been a long time. But let's start from the beginning, our story begins exactly from school times, so we went to one class, we liked to play together, but drawing as young children did not realize how our fates would go, we were together in class for 4 years after I went to individual teaching because of the lack of conditions at school, our relationship got a little lost, but when we met again in the gymnasium, our relations came back and although we did not walk in the same class, we talked equally well, we could even communicate without words :) when we finished gymnasium, each of us went a different way but that did not mean the end of our friendship it was only the beginning of what has happened in my life so far Kamila and we meet we talk we tell each other our experiences we remember all the years of childhood that we've lived together feel that this friendship it will last for a century and for me it was at first unbelievable that I would be accepted by healthy people and that I would be able to create a friendship with an efficient person. I owe it to her because when I had moments of weakness and doubts in my own strength, she was always with me and always supported me in difficult situations and she repeated that everything will be good, that despite all the adversities I will be able to overcome all obstacles, and you know what was right because in life the most important thing is to fight for your dreams and strive for the goal without surrendering despite what we can achieve more than you think, it is enough to have a person like you who is just for me, it happens sometimes that there are small arguments between us but apparently there are no perfect people, so the most important thing is to be able to reconcile. Sometimes to forgive sometimes to admit to a mistake and this is a way of life to be able to live in harmony not only with yourself but others, because after each storm comes the sun :) I know that I can always count on her count, cope or even just talk to her he can always count on my support. To have someone like her is the best that I could meet in my life. I also know that you will read it thank you that you have given me a lot of strength and hope for a better tomorrow you have changed my life always hope that our friendship will overcome everything and will last forever. Below are some of our shared photos.
                                               Regards, your kinia 😍😍




1 komentarz:

  1. Piękna przyjaźń. Też mam przyjaciółkę,fakt na odległość, ale zawsze dzwonimy, piszemy do siebie i w miarę możliwości raz na jakiś czas się spotkamy. Warto pielęgnować taką przyjaźń bo nie wiadomo co się w naszym życiu kiedyś wydarzy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń