piątek, 23 lutego 2018

Cykl historii pt. pod hasłem Niepełnosprawność to NIE koniec życia!!!


·       


      Osoba Niepełnosprawna to taka, która nie może samodzielnie, częściowo lub całkowicie zapewnić sobie możliwości normalnego życia indywidualnego i społecznego na skutek wrodzonego lub nabytego upośledzenia sprawności fizycznej lub psychicznej.

Dzięki cyklowi historii ludzi chcemy pokazać, że niepełnosprawność to nie koniec marzeń o życiu pełną piersią. Zgłosiło się bardzo wielu chętnych.Kolejna historia jest  Kinga Anna Maria Koza.
Mam 36 lat  mieszkam na wsi. Urodziłam się  z Mózgowym Porażeniem  Dziecięcym. Interesuję się komputerami, muzyką, książkami, psychologia, parapsychologią Mój dzień, to spacery z psem, treningi, czytanie książek, Internet Nie uczę się i nie pracuję, jestem sportowcem Jest tyle rzeczy, które można robić, będąc na wózku, można studiować nawet przez Internet, uprawiać sport nawet będąc osobą, która jest cała sparaliżowana, wystarczy założyć sobie cel . Jestem osobą bardzo aktywna Te czasy, gdzie zamykano nas w 4 ścianach dawno minęły, obecne trzeba teraz jak najwięcej wychodzić na ulicę, żeby ludzie pełnosprawni przekonali się, że mimo naszej niepełnosprawności, jesteśmy tacy jak oni Jestem w 60% samodzielna Największą trudnością, to uszykowane jedzenia i samemu się najeść Mieszkam z rodzicami. W kwietniu 2017 zakończyłam toksyczny związek trwający 0.5 roku i od tego czasu jestem sama, ale nie czuję się samotna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz