piątek, 2 lutego 2018

Witam

Cześć Wszystkim. Nazywam się Klaudia, mam 21 lat i mieszkam we Wrześni koło Poznania. Od urodzenia jeżdżę na wózku: Urodziłam się rozszczepem kręgosłupa i od 12 roku życia poruszam się na wózku ;) Ukończyłam Technikum Ekonomiczne, lubię słuchać muzyki, czytać książki (kryminały i młodzieżowo-miłosne) Jestem fajna, pozytywna laska lubiąca zakupy, kino, czasem zaszaleć. Pewnego razu spełniło mi się moje marzenie, dostałam upragnionego psa Luisa (Buldog francuski) Mam nadzieje , że będzie u was mi dobrze i będę mogła dzielić się z wami różnymi tematami. To dopiero mój początek, ale mam nadzieję że sobie poradzę ;) Narazie to tyle w razie czego piszcie, pytajcie, komentujcie. Pozdrawiam Klaudusia:*😊




Hi everyone. My name is Klaudia, I am 21 years old and I live in Września near Poznań. I have been on a wheelchair since birth: I was born with a spina bifida and I have been traveling in a wheelchair since I was 12;) I graduated in Economics Technical school, I like listening to music, reading books (detective stories and teen love) I'm cool, positive walking a fan of shopping, cinema, sometimes going crazy . Once upon a time my dream came true, I got the desired dog Luisa (French Bulldog). I hope that you will be fine with me and I will be able to share with you various topics. This is just my beginning, but I hope that I can manage it;) It's so much so if you write, ask comment. Regards Klaudusia: * 😊

1 komentarz: