środa, 21 lutego 2018

Zima

Witam was moi kochani dawno mnie nie było tutaj co tam u was ,zima nadal trzyma u mnie trwają jeszcze ferie ,więc można gdzieś wyjechać ale ja jednak wole w domu pozostać ,ponieważ w domu możemy też miło i ciekawie spędzać wolny czas z rodziną przyjaciółmi i nie zawsze oznacza to nudę .W zimę można na przykład jeździć na saniach lub na nartach ,ja jako osoba niepełnosprawna pewnych rzeczy nie mogę zrobić ale staram się szukać takich zajęć ,które mogę wykonywać bez żadnych przeszkód ale także dają mi wiele przyjemności.❤❤

2 komentarze:

  1. Dokładnie, warto poszukać inspiracji w domu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet lubię zimę. Podoba mi się jak pruszy śnieg i wprowadza to taką fajną atmosferę...a czas można nawet w chłodne dni dobrze zorganizować i miło spędzać czas...

    OdpowiedzUsuń