środa, 21 lutego 2018

Post gościnny


Cześć! Jestem Marta i bardzo lubię robić zdjęcia (tak, wiem - bardzo kulawo wyszedł mi ten wstęp). Swoją pasję rozwijam od czasów aparatów analogowych, na których głównie się wychowałam. Były to lata, kiedy cyfrówki nie były ogólnodostępne, a komórki miały zielony wyświetlacz i często nie posiadały nawet zegarka, a co tu mówić o jakimkolwiek aparacie. Z biegiem czasu (a zarazem i rozwojem techniki), zaczęły pojawiać się pierwsze telefony z fotopstryczkami. Podobało mi się to coraz bardziej (szczególnie z uwagi na to, że do obejrzenia efektów nie muszę od razu budować ciemni w piwnicy), aż pewnego razu na Gwiazdkę dostałam swój pierwszy prywatny aparat cyfrowy. Taki szał! Zdjęciom nie było końca i im więcej ich robiłam, tym bardziej to kochałam. Od zawsze byłam samoukiem i nigdy nie przeczytałam żadnego poradnika. Uwielbiam sama odkrywać różne techniki i wpadać na coraz to lepsze rozwiązania. Niestety obecnie mam o wiele mniej czasu na takie swawolne sesje (dorosłość wcale nie jest taka fajna, jak się wcześniej wydawała) i nie zawsze mogę sobie pozwolić na fotografowanie klasycznym aparatem, ale zawsze pod ręką mam swój telefon, który pomaga chwytać te wszystkie ulotne chwile :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz