środa, 7 lutego 2018

Czas na zmiany?!

Hejka wszystkim ! :) Jak wam mijają ferie ? jesteście w domu czy po za domem ? Mi osobiście ferie mijają bardzo leniwie spędzam czas z przyjaciółmi ale nie ukrywam ,że kocham wieczory z książką .Dziś temat nie co luźniejszy mianowicie ZMIANY i w tym momencie pojawia się hmm... boję się zmian ...no nie wiem ....a jeżeli coś się nie uda ...to zbyt ryzykowne itp. Ja was dziś chciałambym zachęcić do zmian oczywiście na lepsze nie muszą być to wielkie zmiany ale kiedy coś zmienimy w swoim życiu to może dać nam dużo radości ,satysfakcji ,a nawet może to mieć wpływ na poznanie nowych znajomych. Przede wszystkim musimy chcieć tej zmiany ....Czasem warto usiąść i pomyśleć co mogą dać nam zmiany ? Co chciałam bym lub chciałbym zmienić w swoim życiu aby być jeszcze lepszym aby móc bardziej się wykazać.



Co można zmienić w swoim życiu ?
- fryzurę bądź styl ubierania 
- można zacząć uprawiać sporty
-można przejść na dietę
-można zapisąć się na zajęcia o których zawsze się marzyło
-można zmienić charakter na lepszy 
-można przestać przeklinać
-można spróbować przestać popełniać błedy ,które robimy
-można zrobić coś czego zawsze się baliśmy coś co jest dla nas barierą
MOŻNA POPROSTU WSZYSTKO TYLKO TRZEBA CHCIEĆ

Znam dużo osób ,które coś zmieniły w swoim życiu chodź też były pełne obaw np. JA od zawsze chciałam tańczyć było to moje marzenie i hobby ...Ale wiecie bałam się czy dam radę a co jeśli nie dam rady? i wszyscy będą się śmiać i wgl  Jednak pewnego dnia kiedy oglądłam filmik z moim ulubionym tańcem mówię sobie dam radę, spróbuje  i dziś jestem zachwycona bo idzie mi bardzo dobrzę i bardzo się z tego cieszę a w sekreciku powiem wam ,że nasza założycielka blogu zaszalała z fryzurą totalnie wszelkie zdj dostępne są na jej profilu facebookowym Monika Mosór także zapraszam bo ona to już dopiero jest przykładem doskonałym ,że w życiu warto zaszaleć Trzymajcie się ciepło i dajcie znać co wy zmieniliście lub planujecie zmienić w swoim życiu Daria <3


Podejmując nowe wyzwania, odkrywamy w sobie umiejętności, których istnienia nigdy nie podejrzewaliśmy. - Les Brwon

Przyszłość należy do tych, którzy przygotowują się na nią dzisiaj. - Malcolm X

3 komentarze:

  1. U mnie ferie się skończyły, a ja leżę chora w łóżku. Dziś byłam ostatni dzień w pracy i na razie chorobowe ;)
    Co do zmian... Sama zmieniłam fryzurę, miałam dosyć długie włosy, ale skróciłam je do końca szyi i zrobiłam grzywkę :D
    Do tego odpuściłam z makijażem, czasem mnie coś najdzie to wytuszuje rzęsy, a tak to staram się nic nie robić.
    A staram się czytać więcej książek niż do tej pory, bo ostatnio bardzo słabo mi to idzie :/
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zmieniać coś wokół siebie jak i samą siebie. Nawet głupie przemeblowanie pokoju ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam ferii :( do tego jestem chora,samo życie.
    Pozdrawiam Eva:)

    OdpowiedzUsuń