poniedziałek, 19 marca 2018

Zostawił mnie - nie warto .....


Hejka kochani wiem ,że dawno mnie tu nie było ale życie jak życie...W każdym razie dziś temat trochę nieco inny czyli MIŁOŚĆ ITP. Wiecie bardziej chodzi mi o rozstanie bo np. wielu ludzi kiedy ktoś nas zostawi poprostu się mega załamuje I MÓWI NIE WARTO PO CO MAM WALCZYĆ ?
WSZYSTKO NIE MA SENSU ...Wiem sama to przechodziłam i wiem ,że łatwo się mówi zapomnij aaa weź go olej wiecie jeżeli dana osoba nas skrzywdziła i nawet nie chcemy do niej wracać chodź dalej ją kochamy musimy jej pokazać lub powinniśmy pokazać CO ON STRACIŁ LUB STRACIŁA WŁAŚCIWIE KOGO NIE ZANIŻAJMY SWOJEJ WARTOŚCI A WRĘCZ PRZECIWNIE POKAŻMY JAKIE LUB JACY JESTEŚMY WSPANIALI ....np.
-Chodźmy uśmiechnięci ,
-rozwijajmy swoje pasję po to aby mogliśmy się poczuć dostrzegane ,zachwalane ,
-zadbajmy o siebie jeszcze bardziej
-spróbujmy poradzić sobie z trudnościami ,
-bawmy się spotykajmy z znajomymi


Myślę,że wtedy dana osoba zobaczy kogo straciła i będzie tego żałowała ,może nawet nas przeprosi ...Wiecie poruszam ten temat ,ponieważ widzę ile osób nie radzi sobie teraz z tym wszystkim ale wiecie co jest ważne ŻEBY NIE STRACIĆ SIEBIE SAMEGO MAM NADZIEJĘ ,ŻE TE WSKAZÓWKI WAM POMOGĄ  A MIŁOŚĆ Z CZASEM SAMA PRZYJDZIE NIE WARTO ZAŁAMYWAĆ SIĘ I PSUĆ SOBIE ŻYCIE PRZEZ JEDNĄ OSOBĘ ,KTÓRA NAS SKRZYWDZIŁA TO ONA POWINNA TEGO ŻAŁOWAĆ A NIE MY ........serdecznie was pozdrawiam zawsze możecie do mnie napisać trzymajcie się Mycha 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz