niedziela, 4 marca 2018

Cykl wypowiedzi cz.2

Witam cieszymy się że są osoby które nie boją się wypowiadać na takie tematy i że chętnie podzielili się z nami takimi opiniami dziękujemy. ☺
Krzysztof Wolniakowski
Mam 23 lata. Mieszkam w mieście Zduńska Wola. Choruje na przepukline oponowo rdzeniowa. Interesuję się siatkówka podróżami fotografia i pięknymi kobietami. Uczę się i pracuje. Jestem dość samodzielny. Trudność sprawia mi przesiadanie się do wanny np. Jestem średnio aktywny. Mieszkam z rodzicami. Nie jestem w związku. Mój typowy dzień to pobudka o 6 rano ubieranie toaleta i praca od 7 do 14 a później oglądanie tv i granie na komputerze. Uważam że nie należy się zamykać w domu tylko wychodzić do ludzi i poznawać nowych ludzi. Kiedyś też uważałem że moje życie nie ma sensu. Nie lubię samotnie wychodzić dlatego dużo czasu spędzam w domu ale lubię imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz