niedziela, 4 marca 2018

Cykl wypowiedzi cz.3

Jest wiele ludzi którzy zmagają się z różnymi chorobami jednak to nie przeszkadza im by żyć i cieszyć się z życia .
Darek Piotrowski
36 lat jestem z Miasta Olsztyn,Tetraplegia połamany kregosup szyjny w 3 miejscach moje zainteresowania to Sport,muzyka,informatyka.Mój dzień wygląda tak 6 rano wstaje kawa muzyka,śniadanie pogaduchy rozgrzeweczka dużo jeźdze wózkiem masaż trening ok 13 obiad potem 1-2 godz.odpoczynek potem jade w gości na cherbate kawe drugi trening chodzenie kolacja fb tel.w miedzy czasie muzyka pod wieczór ok 19-20 trzeci trening chodzenie zjazd na pokój coś zjem skromnie mycie szykowanie się do łóżka i tv lub internet i spać.jestem na rencie.Nigdy się nie poddawaj..zawsze można znaleść jakiś sens.Uważam że bardzo aktywną osobą.czuję się bardzo samotny.Uważam że są niepełnosprawni umysłowo..Lub ktoś musi im pokazać że można żyć w takim stanie ale trzeba zmienić swoje życie diamentalnie niech się nie boją prosić o pomoc.W 85% tak potrzebuje pomocy przy wstawaniu w niekturych sytuacjacj wc kompiel z ubieraniem rano też problem bo spastyczny z rana itp czy mieszkasz sam? I tak i nie.Nie jestem po rozwodzie..Mam dzieci❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz