czwartek, 15 marca 2018

Ania z Zielonego Wzgórza Tom.1

Witam ;) W dzisiejszych postach wrócimy do książek, a mianowicie Seria ,, Ania z Zielonego Wzgórza".
Jest to cykl 10 powieści autorki ,, Lucy Maud Montgomery.

Są to moje ulubione książki, które czytałam jak miałam z ok. 9-10lat ;) Więc ostatnio siedząc sobie w zaciszu domowym, pomyślałam, że wybiorę się do biblioteki i oto dostałam calutką jej serię do przeczytania ;) A o to pierwsza część cudownej serii o rudowłosej Anii Shirley. Mam nadzieję, że niektórzy również będą zechcieć wrócić do książek z dzieciństwa oraz będziecie kiedyś w przyszłości czytać swoim pociechom takie książki lub oni same. ;)

Gdy Maryla i Mateusz Cuthbertowie decydują się przygarnąć chłopca z sierocińca, nie mają pojęcia, że od tej pory ich życie wypełnią niespodzianki.
Na Zielone Wzgórza w Avonlea przybywa nie chłopiec, lecz jedenastoletnia rudowłosa dziewczynka. Ania to osóbka o nieprzeciętnym temperamencie i wyobraźni, która potrafi płatać figle i czynić cuda, obdarzona niezwykłą zdolnością patrzenia na świat. Jej obecność wywróci życie mieszkańców Avonlea do góry nogami i na zawsze odmieni Zielone Wzgórze.

 Okładka książki Ania z Zielonego Wzgórza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz