poniedziałek, 22 stycznia 2018

To niewiarygodne, jak jeden człowiek w stanie jest tworzyć mój świat piękniejszym.



Kochani pewnie słyszeliście o zespole LemON. O fantastycznych chłopakach , którzy oddają swoje serce w swoją twórczość. Byłam tylko na jednym ich koncercie niestety. Ale do tej pory kiedy mam gorsze chwile oglądam filmiki z tego koncertu oraz zdjęcia. Emocje jakie odczuwam kiedy ich słucham są nie do opisania. Brak mi słów. Dzięki nim poznałam fantastyczne osoby jak np. Mycha nasza . Ona i wiele innych osób są dla mnie jak rodzina wiem ,że mogę pogadać z nimi na kążdy temat i zawsze wysłuchają i pomogą .

Teraz parę słów o zespole dla tych , którzy mało o nim wiedzą.
LemON to polsko-łemkowsko-ukraiński zespół muzyczny, założony w 2011 roku z inicjatywy wokalisty Igora Herbuta.
Nazwa zespołu jest połączeniem cząstki nazwy Łemkowszczyzna „Lem” (tylko) oraz angielskiego „ON” (włącz), w wolnym tłumaczeniu: „TylkoWŁĄCZ”.
Grupa LemON powstała tuż po zakwalifikowaniu się do programu talent show Must Be the Music,na precastingu we Wrocławiu, na który Igor Herbut wybrał się spontanicznie. W etapie castingowym pięcioosobowy już zespół wykonał w języku łemkowskim utwór „Litaj ptaszko”, który zagwarantował grupie udział w półfinałach. Piosenka „Dewiat” także przekonała do siebie publiczność, dzięki czemu zespół awansował do finału i ostatecznie wygrał trzecią edycję programu.
27 listopada 2012 ukazał się debiutancki album LemON. Pierwszym singlem promującym wydawnictwo został utwór „Będę z Tobą”.
24 listopada 2014 zespół wydał drugi album studyjny Scarlett, który pokrył się platyną. 13 listopada 2015 ukazał się trzeci album grupy Etiuda zimowa. Natomiast 24 marca 2017 zespół wydał czwartą płytę zatytułowaną Tu.



Przepraszam ,że dawno się nie odzywałam ale miałam zaliczenia w weekend druga połowa jeszcze w tą sobotę, Trzymajcie kciuki za mnie.

Wasza NIka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz