niedziela, 14 stycznia 2018

Jak zrobić ciekawą ulotkę i stronę www. 1%

Hej!
Tym razem chciałabym się podzielić moim pomysłem na stronę oraz ulotkę, które mają zachęcić do oddania 1% podatku :)
Według mnie i strona i ulotka powinny być przejrzyste, optymistyczne i w wesołych kolorach... nie powinno się pokazywać za dużo złych stron choroby, ale mówić jakie ma się pasje, marzenia oraz zainteresowania.
Oczywiście powinien być krótki opis naszej choroby a także prośba o pomoc. Prośba moim zdaniem niespecjalnie powinna wpływać na emocje, ale raczej zostawiać wybór, a wtedy wydaje mi się, że z własnej niewymuszonej woli, oddaje się chętniej 1%, na przykład "jeśli spodobała Ci się moja historia, możesz oddać 1% swojego podatku".
Na stronie można sobie pozwolić na dłuższe opisy i więcej zdjęć. Chociaż ja osobiście nie jestem zwolennikiem długich opisów, czy nawet artykułów. Myślę, że dużo ludzi tak ma, że wolą mieć krótki i konkretny komunikat, o co dokładnie chodzi :)
Mam nadzieję, że moje wskazówki się przydadzą,

pozdrawiam,
Karolina Sz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz