czwartek, 11 stycznia 2018

Terapia z udziałem zwierząt?

Kochani  wielu z Was  słyszało  pewnie o  dogoterapii czy  catoterapii czy  delfinoterapii .
Ale czy ona daje rezultaty ?
Z  mojego doświadczenia  wiem ,że daje  , ponieważ mam  psa  , który kocha lizać  stopy. Niestety mam dużą  nadwrażliwość i są takie dni ,że nie daje się  dotknąć . Ale również są miejsca  na  ciele , których nie czuje  a dzięki Nicusiowi stale  jestem poddawana  terapii . Liczę  ,że  kiedyś  pojawi sie dzień  ,że powiem "mamo Nico liże mi palce ".  
Niestety spotkałam się  z takimi  terapeutami ,którzy sadzą ,że  dogoterapia jest  nie dla osób z uszkodzeniem  ruchowym ? 
A jeśli chodzi  o hipoterapie  to dysplazja stawu biodrowego jest przeciwwskazaniem . 
A   wy próbowaliście jakieś  terapii  z udziałem zwierząt ? Są jakieś  rezultaty ?


https://www.facebook.com/Newsnerpolska/videos/2432950000263884/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz