sobota, 27 stycznia 2018

Motywacja

Witam was dziś chciała bym wam przedstawić czym jest motywacja,wielu z was zapewne ma jakieś cele które chciało by osiągnąć ale brak wam motywacji .Ale czym tak na prawdę jest motywacja.
Motywacja to coś, co w chwilach, kiedy życie mówi "nie dasz rady" ona zabiera głos i mówi "a właśnie że potrafisz, dasz radę, nie poddawaj się" .motywacje ale może to być również ta sama. Motywacją może być dosłownie wszystko, najczęściej są to osoby.
Opowiem wam przykład mojej motywacji, która dała mi takiego kopa, że sama się pozytywnie zaskoczyłam.Dla mnie motywacją są nie tylko ludzie, którzy we mnie wierzą ale także osiąganie sukcesów. Również też muzyka oraz wiele pozytywnych cytatów , wierszy dziś wam jeden pokażę



Porażka nie oznacza, że przegrałem,
tylko że jeszcze nie osiągnąłem sukcesu.
Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem,
tylko że się czegoś nauczyłem.
Porażka nie oznacza, że jestem głupcem,
tylko że mam dość wiary, aby próbować.
Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić,
tylko że ośmieliłem się próbować.
Porażka nie oznacza, że mam rezygnować,
tylko że muszę postępować w inny sposób.
Porażka nie oznacza, że jestem gorszy,
tylko że nie jestem doskonały.
Porażka nie oznacza, że straciłem czas,
tylko że mogę zacząć od nowa.
Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać,
tylko że muszę bardziej się starać.
Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda,
tylko że muszę mieć więcej cierpliwości.

Obraz znaleziony dla: cytaty motywacja do życiaObraz znaleziony dla: cytaty motywacja do życia

                                                                                                                    Wasza Kinia :* :*



30 komentarzy:

  1. życzę szybkiego powrotu do blogowej przygody!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracamy już jutro. Przeprowadzałyśmy modernizacje. Pozdrawiam Monika - współwłaścicielka

      Usuń
  2. Ten blog bardzo mi się spodobał, życzę powodzenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy . Pozdrawiam Monika - współwłaścicelka

      Usuń
  3. Super ! Dużo siły i jeszcze więcej motywacji życzę ;)

    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy . Pozdrawiam Monika - współwłaścicelka

      Usuń
  4. Dobrze jest mimo wszystko motywowac sie do robienia tego, co sie chce, do czego chce sie dazyc, pomaga kiedy czyta sie motywacje co jakis czas, bo utrwalaja sie w pamieci. Pozdrawiam i powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy dzięki wam mamy motywację do dalszego działania

      Usuń
  5. Nigdy nie można się poddawać olać sprawę. Zawsze walczymy do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię zdanie Edisona, który zapytany o to, jak poradził sobie z tyloma porażkami, kiedy próbował wynaleźć żarówkę, odpowiedział ponoć: "Nie odniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli człowiek mocno wierzy w osiągnięcie wyznaczonego celu, to ten cel osiągnie! W to wierzę i to mnie motywuje :) Życzę powodzenia :) Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog ja się motywuję aby wyjść z przemocy domowej ale temat niepełnosprawności jest mi bliski bo jestem dzieckiem osoby niepełnosprawnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na e-maila . Chętnie wysłucham jak to wygląd od Twojej strony.

      Usuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do blogowania i wiele siły na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i szybkiego powrotu

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga, będę wracać

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda trzeba się zmotywować i zacząć działać i nigdy się nie poddawać nawet gdy sądzimy, że już przegraliśmy...trzeba wstać, otrząsnąć się i iść dalej z uniesioną głową!;-)
    Pozdrawiam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z nas potrzebuje motywacji, której każdemu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci dużo siły i motywacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń