sobota, 16 grudnia 2017

Twórczość Mikołaja Lamparskiego cz. 2



Nie zniszczysz mnie
Nie zniszczysz moich marzeń
W życiu przeżyłem 
Dużo trudnych zdarzeń 
Wiele płaczu
Wiele łez wylałem
Lecz dzięki temu
 Silniejszy się stałem
Kto chce "zniszczyć" moje marzenia
Mówię Ci człowieku
Że to nie jest do zrobienia
Możesz zniechęcać
Podkładać kłody
Lecz ja pokonam wszystkie przeszkody
 Możesz nie wierzyć Że to się uda
 Lecz ja udowodnię Że dokonam "cuda"
 Wstanę twardo
Z głową do góry I przejdę zwycięsko
 Przez ten świat ponury
 Ja niepełnosprawny? M
jakieś wymówki?
 Ten świat i życie
To okres zbyt krótki
 Więc uwierz... I dawaj przed siebie
 Bo kiedy człowieku
 Znajdziesz się w niebie
Powiesz sobie "Życie piękne miałem Wszystko co chciałem Tego dokonałem"







You will not destroy me You will not destroy my dreams I've lived in my life A lot of difficult events Many crying I poured a lot of tears But thanks to that I became stronger Who wants to "destroy" my dreams I'm telling you, man That this is not the way to go You can be discouraged Load logs But I will overcome all obstacles You can not believe it That it will work But I will prove it That I will make "miracles" I will stand firm Head up And I will go victorious Through this world, gloomy I have a disability? Do you have any excuses? This world and life This period is too short So believe me ... And give it ahead Because when man You will be in heaven You'll tell yourself "I had a beautiful life Everything I wanted I did it "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz