czwartek, 21 grudnia 2017

Cytaty #4

Hej! :D
Długo myślałam jaki dzisiaj cytat wstawić. Wybrałam film, który mnie tak zmowtywował do życia, że każdemu teraz go proponuję  :) i motywuję samym tytułem :P Jeden cytat mam nawet na pulpicie :D Wam również go polecam! Warty obejrzenia :D 
Dzisiejsze cytaty będą miały postać graficzną <3 

"Po prostu walcz!" reżyseria: Jeff Wadlow 











Hi! : D
I thought for a long time what quote to insert. I chose a movie that so animated me to life, that I now suggest it to everyone :) and I am motivated by the same title: P I quote one quote even on the desktop: D I also recommend it! Worth seeing: D
Today's quotes will have a graphic form <3

                                                                                                                              Wasza marciaaaa :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz