czwartek, 26 września 2019

Festiwal kryminałów

Witam moi kochani dziś chcę wam troche opowiedzieć o Grandzie festiwalu kryminałów,który odbył sie od 20 do 22  września w Poznaniu. W pierszym dniu odbyło sie oficjalne otwarcie festiwalu oraz spotkanie autorskie z Remigiuszem Mrozem słynnym autorem wielu wspaniałych kryminałów oraz powieści takich jak :"Wieża milczenia",Turkusowe szale czy też "nieodnaleziona" z seri z Damianem Wernerem .
Remigiusz mróz Jako pierwszy polski pisarz otrzymał w 2016 roku podwójną nominację do Nagrody Wielkiego Kalibru Międzynarodowego Festiwalu Kryminalnego za książki Kasacja oraz Zaginięcie. 26 grudnia 2018 roku również zostały wyemitowane 3 pierwsze odcinki serialu Chyłka: Zaginięcie na podstawie książki Zaginięcie. Jest to siedmioodcinkowy serial w reżyserii Łukasza Palkowskiego. W roli tytułowej Chyłki występuje Magdalena Cielecka.
Wykupiono także prawa do ekranizacji innych serii autora - Serii z Komisarzem Forstem i cyklu W kręgach władzy. W maju 2019 r. Filip Pławiak (odtwórca roli Zordona z serialu "Chyłka - zaginięcie") zapowiedział, że wkrótce będzie kręcona ekranizacja książki "Chyłka - kasacja".Sama nie miałam pojęcia o festiwalu do momentu kiedy moja wspólniczka mi nie opowiedziała że się wybiera ponieważ jest wielką fanką Remigiusza Mroza poniżej wstawię kilka zdjęć z tego wydarzenia .


Kochani przypominam jeszcze wam o głosowaniu na nas w konkursie http://blogsfromheart.byistniec.pl/styl-zycia-2019/

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o festiwalu kryminałów. Dowiedziałam się czegoś nowego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie byłam na Festiwalu Kryminałów na Mrozie i było fantastycznie. Super facet. Naprawdę jest świetnym autorem swoich kryminałów <3

    OdpowiedzUsuń