środa, 4 marca 2020

Jedno tomowe ksiażki K.N. Haner

1) Wszystkie nasze sekrety - Zapowiedź
Love
Widziałam go. Patrzył na mnie. Wiem, że nie możemy się znowu przyjaźnić, ale nadal coś do siebie czujemy. Żal. Złość. Pragnienie. Zmieniliśmy się. Nie jesteśmy już nastolatkami. Dzieli nas wszystko, a łączą wszystkie brudne sekrety. On nie wie, że kocham go od zawsze. Nie wie, że mimo tego co zrobił, każdego dnia kocham go coraz mocniej, bo to on mnie uratował. Nie wie też, że mam narzeczonego i mimo przysięgi, którą złożyliśmy sobie w dzieciństwie, że ułożyłam sobie życie na nowo.

Hate
Ona wróciła. Nie ma szans byśmy znowu się przyjaźnili, ale jest coś między nami. Gniew. Niedomówienia. Pożądanie. Dorośliśmy. Dojrzeliśmy. Dzieli nas wszystko, ale łączą wszystkie brudne sekrety. Ona nie wie, że tamtej nocy widziałem, co się stało. Nie wie, że to dla niej zostałem mordercą.




 



2)  Rysunkowy Chłopak:
Od tragicznej śmierci brata Diana z dnia na dzień popada w coraz większą depresję. Dziewczyna nie potrafi cieszyć się z czegokolwiek, a wypadek na uczelni sprawia, że ma ochotę ze wszystkiego zrezygnować, nawet z wymarzonych studiów artystycznych. Jest przekonana, że nie ma siły walczyć o swoją przyszłość, a tym bardziej o siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz